En aquest cas, parlem d'un nen J.G. que arriba al centre amb 4 anys d'edat i un informe del centre escolar que el diagnostica com TEA. Després de mantenir una entrevista amb els pares i el centre escolar, se li passa el protocol d'autisme i es fa el pla d'intervenció. J. és un nen sense parla, que es comunica mitjançant gestos, té cert contacte visual i és poc tolerant quan la situació no marxa com ell pensa que ha de fer-ho. Hi ha moments en els que no es pot treballar amb ell perquè s'amaga baix la taula, es tapa els oidos i es posa una mica agressiu si intentes mantenir un contacte físic amb ell per motivar-lo a que surta i inicie alguna activitat.
Els primers intents de cada sessió són perquè surti algún fonema i pugui comunicar-se almenys amb 8/10 paraules més utilitzades al sseu entorn. Després passem a treballar amb ell altres aspectes relacionats amb la concentració, la coordinació fina, la comunicació i les habilitats social.
No hay comentarios:
Publicar un comentario